Pirkinių krepšelis -Tarpinė suma: 0,00 €

Naudotas HC PRO FITNESS STAIR MASTER

Naudotas HC PRO FITNESS STAIR MASTER

Būkite pirmas aprašęs šią prekę

Būsena: Prekyboje

SKU: used_hcpro_stairmaster

Sena kaina: 4 990,00 €

Speciali kaina: 3 490,00 €

Naudotame kardio įrenginyje „HC PRO FITNESS STAIR MASTER“ yra aštuonios standartinės programos ir šešios specialios programos, skirtos patenkinti fizinius klientų poreikius skirtingu greičiu ir ritmu. Jis elektrą prietaisui gamina pats, todėl yra ir energijos taupymo, aplinkos apsaugos pranašumas, o sporto salės savininkas neprieštaraujs, nes prietaisai nepadidins sąskaitos už elektrą. „HC PRO“ laiptų treniruoklis tinka sporto centrams, privačioms treniruočių studijoms, medicininės reabilitacijos centrams ir geriausioms namų salėms. „HC PRO Fitness Stair Master“ sukuria pasipriešinimą pagal kūno svorį (likus 3–5 sekundėms iki mašinos paleidimo valdyti greitį), o tada generatorius pradeda kurti elektromagnetinį pasipriešinimą, žymiai pagerinant treniruotės efektyvumą. Apatiniame treniruoklio krašte yra infraraudonųjų spindulių jutiklių sistema. 
Saugus naudojimas: kojos automatiškai sustoja laiptų krašte, o tai padidina saugumą. HC Pro treniruoklio funkcijos: 
1) Iš pagamintos energijos gamina reikiamą elektrą. 
2) 8 kliūčių lygiai ir 6 specialios programos. 
3) energijos taupymas: 1 kW per dieną. 
4) Širdies ritmo jutiklis yra rankenėlių viduje. 
5) Dviguba infraraudonųjų spindulių jutiklių sistema neveikia. 
6) Butelio laikiklis. 
Matmenys: gylis 1380 * plotis 780 * aukštis 2100 mm 
Matmenys: plotis 23cm, aukštis: 20cm 
Svoris: 195kg Maksimalus vartotojo svoris: 200 kg! Lipimas laiptais ilgą laiką buvo treniruočių galimybė. Daugelį metų futbolininkai ir kiti sportininkai stadionuose bėgo laiptais aukštyn ir žemyn. Tačiau užuot pasikliavę namų treniruotėmis ar lipdami lauko laiptais, „StairMaster“ gauna tokią pačią naudą. Jos buvo naudojamos nuo devintojo dešimtmečio, tačiau technologijos nuolat tobulėjo. Per daugelį metų buvo pridėtos tokios funkcijos kaip širdies ritmo matuoklis ir kalorijų deginimo skaičiuoklė. Lipimas laiptais stiprina širdį ir plaučius - raktus į aerobinį pasirengimą. Stipresni plaučiai leidžia kvėpuoti daugiau deguonies, o sveikesnė širdis gali efektyviau pumpuoti deguonies turintį kraują į visus raumenis ir organus. Visa tai taip pat užtikrina geresnį pasipriešinimą ir atstato jus net ir treniruojantis greičiau. 
„HC Pro“ laiptų mašina yra galinga ir efektyvi priemonė numesti svorį ar išlaikyti dabartinį svorį. Pusvalandžio trukmės treniruotė sudegina mažiausiai 180–260 kalorijų - arba daugiau! Priklauso nuo jūsų svorio ir treniruočių intensyvumo. Stipresni raumenys padeda pagerinti laikyseną, išvengti apatinės nugaros dalies skausmo ir sumažinti traumų riziką. Svorio didinimo pratimai, pavyzdžiui, lipimas laiptais, gali padėti sumažinti osteoporozės riziką ir ją gydyti, jei jums jau diagnozuota. Kaulai yra gyvas audinys, o lipimas laiptais padeda padidinti kaulų masę. Tai ypač svarbu su amžiumi, nes natūralus kaulų nykimas dažniausiai didėja su amžiumi. Be to, gaukite pakankamai vitamino D ir kalcio. Keturgalvis raumuo yra raumenų grupė, turinti keturis raumenis šlaunies priekyje. Šie raumenys yra būtini keliantis iš sėdimos padėties - be ėjimo ir bėgimo. Jie lenkiasi ir padeda ištiesti kelį, todėl jūs stiprinate šiuos raumenis kiekvieną kartą, kai žengiate nuo vienos kojos prie kitos. Sėdmenų raumenys yra ties sėdmenimis ir yra stipriausi kūno raumenys. Jų pagrindinė funkcija yra judinti klubus ir šlaunis, todėl lipimas laiptais yra apkrova. Dėl šios priežasties „Bikini Fitness“ varžovai, taip pat kiti sportininkai ir kultūristai sporto salėse reguliariai naudojasi laiptų mašinomis. Kas gi nenorėtų apvalaus ir smalsaus užpakaliuko? Be teigiamų širdies universalumo ir jėgos aspektų, „HC Pro“ laiptų mašina tinka daugeliui kitų tikslų, įskaitant psichinę sveikatą. Tai daugiausia žinomas kaip gerovės ir pasitenkinimo jausmas, atsirandantis po treniruotės. Kelio stiprinimas sumažina sąnarių įtampą, o tai padeda sumažinti skausmą sergant osteoartritu. „StairMaster“ naudojimas laikomas saugesniu ir geresniu pratimu nei bėgimas ant kietos dangos. Kylant laiptais, kūnas išskiria endorfinus, kurie gamina gerovę iš smegenų chemikalų ir gerina nuotaiką bei mažina streso lygį. Treniruotės „StairMaster“ pabaigoje galite jaustis išsekę, tačiau jausitės gerai dėl savo treniruotės. Kadangi naudodamiesi „StairMaster“, puikiai treniruojate kardio treniruotes, tuo pačiu stiprindami apatinės kūno dalies raumenų grupes, iš tikrųjų galite atlikti du pratimus per tą laiką, kurį reikia atlikti vienam pratimui. Todėl norint pamatyti ir pajusti naujos mokymo programos rezultatus reikia mažiau laiko. Norint pagerinti širdies sveikatą, Amerikos sveikatos agentūra rekomenduoja 150 minučių per savaitę atlikti vidutinio intensyvumo aerobinius pratimus. Tai reiškia penkias 30 minučių treniruotes „StairMaster“ tinkamu greičiu per savaitę.