Pirkinių krepšelis -Tarpinė suma: 0,00 €

HC PRO Fitness Stair treniruoklis imituojantis laipiojimą

HC PRO Fitness Stair treniruoklis imituojantis laipiojimą

Būkite pirmas aprašęs šią prekę

Būsena: Prekyboje

SKU: hcprofitness

4 990,00 €
HC PRO Fitness Stair master yra įrengtos aštuoni nustatyti pratimai ir šeši tiksliniai pratimai, skirti patenkinti fizinius klientų poreikius skirtingu greičiu ir ritmu. Vienos dienos elektros energija, energijos taupymas ir aplinkos apsauga, kiek įmanoma sumažinant elektros energijos sąnaudas vartotojams. Ši įranga tinkama naudoti sporto salėse, privačiose mokymo studijose, medicininės reabilitacijos centruose ir šeimos centruose.

HC PRO Fitness Stair  generuoja galią pagal kūno svorį (3–5 sekundes prieš įsijungiant, kad patikrintų kliento svorio greitį), varo generatorių, kad būtų sukurtas elektromagnetinis pasipriešinimas, ir valdo, kad ji veiktų pagal kūną, ženkliai pagerina mankštos efektyvumą.

Apatiniame krašte sumontuota infraraudonųjų spindulių jutiklių sistema.

Saugu ir patikima vartotojo kojos bus automatiškai pastatytos ant laiptelių krašto

1) Savarankiškai įsijungia

2) 8 atsparumo lygiai ir 6 fiksuotos programos

3) Energijos taupymas: 1kw per dieną

4) Širdies ritmo jutiklis

5) Dviguba infraraudonųjų spindulių jutiklio sistema apačioje

6) Butelio laikiklis

 

Prietaiso dydis: L 1380 * W 780 * H 2100 mm

Pedalas: plotis 23cm.Aukštis: 20cm

Svoris: 195kg

Maksimalus vartotojo svoris: 200kg

Lipimas laiptais ilgą laiką buvo treniruotės galimybė. Metus metus futbolininkai ir kiti sportininkai bėgiojo aukštyn ir žemyn laiptais savo stadionuose.

Užuot pasikliavę tik laipteliais savo namuose ar elementais, kad atliktumėte gerą laipiojimo laiptais laiptais, galite gauti tuos pačius privalumus iš „StairMaster“.

Šis kūno rengybos pobūdis buvo naudojamas maždaug nuo devintojo dešimtmečio, tačiau technologija nuolat tobulėjo. Funkcijos, tokios kaip širdies ritmo monitorius ir kalorijų deginimo skaičiuoklė, buvo įtrauktos per daugelį metų.

Laipiojimas laiptais stiprina širdį ir plaučius - aerobinio pasiruošimo raktai. Stipresni plaučiai leidžia įkvėpti daugiau deguonies, o sveikesnė širdis gali efektyviau išpumpuoti deguonies turinčią kraują visiems raumenims ir organams.

StairMaster yra efektyvi priemonė numesti svorį ar valdyti esamą svorį. Pusvalandžio trukmės treniruotė su StairMaster gali sudeginti nuo 180 iki 260 ar daugiau kalorijų, atsižvelgiant į jūsų kūno svorį ir treniruotės intensyvumą.

Be širdies naudos, StairMaster gali sustiprinti ir tonizuoti jūsų kūną, o tai taip pat naudinga jūsų kaulams.

Tvirtesni pagrindiniai raumenys padeda pagerinti laikyseną, užkirsti kelią apatinės nugaros dalies skausmams ir sumažinti susižeidimo riziką.

Svorio nešimo pratimai, tokie kaip laipiojimas laiptais, gali padėti sumažinti osteoporozės riziką ir ją gydyti. Kaulai yra gyvas audinys, o laipiojimas laiptais padeda padidinti kaulų masę. Tai ypač svarbu senstant, nes natūralus kaulų retėjimas paprastai didėja senstant

Keturgalvis šlaunikaulis yra keturių raumenų grupė priekinėje šlaunies dalyje. Šie raumenys yra būtini norint vaikščioti, bėgioti ir tiesiog atsistoti iš sėdimos padėties.

Gluteus maximus raumenys yra sėdmenyse ir yra vieni stipriausių kūno raumenų. Pagrindinė jų funkcija yra judinti klubus ir šlaunis.

Be širdies ir jėgos pranašumų, StairMaster yra naudingas dar keliems dalykams, įskaitant psichinę sveikatą.

Stiprėjant kelio sąnariui, sumažėja sąnario krūvis, o tai gali padėti sumažinti skausmą, jei sergate osteoartritu.

Lipant laiptais jūsų kūnas išskiria endorfinus, kurie yra „geros savijautos“ smegenų chemikalai, kurie pakelia jūsų nuotaiką ir sumažina streso lygį. Pasibaigus StairMaste“ treniruotėms galite jaustis šiek tiek išsekę, tačiau turėtumėte jaustis gerai dėl įdėtų pastangų.

Kadangi StairMaster naudojimas suteikia puikias kardio treniruotes, kartu sustiprindamas pagrindines apatinės kūno raumenų grupes, jūs tikrai gausite dvi treniruotes per vieną laiką. Dėl to reikės mažiau laiko pamatyti ir pajusti savo naujos mankštos tvarkos rezultatus.

Siekdama geresnės širdies sveikatos, Amerikos širdies asociacija rekomenduoja 150 minučių per savaitę daryti vidutinio intensyvumo aerobinius pratimus. Tai reiškia, kad penkios 30 minučių trukmės StairMaster sesijos kiekvieną savaitę priimtinu greičiu. Per savaitę ar dvi taip pat turėtumėte pradėti jausti, kad jūsų kojos tampa tvirtesnės ir labiau tonizuotos.

Jei nesportavote reguliariai, pirmąsias kelias dienas išbandykite 5 ar 10 minučių ir pažiūrėkite, kaip jaučiatės. Tada pridėkite laiko ir padidinkite greitį, nes jūsų treniruotės taps lengvesnės.